RSS

ciocanele de pui cu mazare la cuptor

08 Jun

Dupa cum va marturiseam zilele trecute, m-am apucat sa testez noi variante de a gati mazarea. Dupa piureul gustos, dar cu culoare amuzanta, mi-a venit ideea sa coc mazarea si sa-i alaturi niste copane de pui. Mie mi-a placut mult de tot. Altii, mai conservatori, au zis ca prefera mazarea gatita in mod clasic, cu sos de rosii.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 6 ciocanele de pui
– 300 gr. mazare verde proaspata
– 1 ardei capia rosu taiat subtire
– partea alba de la 4 cepe verzi, tocata marunt

MOD DE PREPARARE:
– am uns o tava cu ulei; am asezat in tava mazarea, ceapa, ardeiul si pulpele de pui
– am condimentat cu sare & piper; am stropit totul cu putin ulei
– am copt la foc mediu pentru 45 de minute; apoi am aprins arzatorul din tavanul cuptorului si am rumenit mancarea pentru 15 minute

 
3 Comments

Posted by on June 8, 2012 in pui

 

Tags: ,

3 responses to “ciocanele de pui cu mazare la cuptor

  1. Olguta

    June 8, 2012 at 12:34

    Foarte draguta ideea! In weekend-ul asta mancam si noi mazare, in sfarsit. Mi-era pofta de cand ai postat prima oara…🙂

     
  2. Olguta

    June 13, 2012 at 12:45

    A facut-o mama, in cratita, cu mult marar…. Dar parca nu a avut sos de rosii, daca stau sa ma gandesc. Insa era dulce si aromata.

     

Leave a Reply

 
