RSS

iced coffee

09 Jun

E weekend, a venit vara, soarele si caldura, asa ca am zis sa ne racorim cu un pahar de cafea imbunatatita cu inghetata si alte minunatii🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 300 ml. cafea
– 10 cuburi de gheata
– 2 linguri de inghetata de vanilie
– 50 ml. coniac

MOD DE PREPARARE:
– am preparat cafeaua (la ibric, ca de obicei) si am strecurat-o, ca sa nu aiba zat deloc
– am pus cate 5 cuburi de gheata in fiecare pahar; am turnat cafeaua; am adaugat putin coniac si o lingura de inghetata

 
12 Comments

Posted by on June 9, 2012 in drinks

 

Tags:

12 responses to “iced coffee

  1. Olguta

    June 12, 2012 at 13:10

    Yummm!!!

     
  2. Olguta

    June 13, 2012 at 12:44

    Daaa… eu trec printr-un intreg proces de schimbare a gusturilor (nu stiu daca e o chestie definitiva) si blogul tau imi face o pofta teribila. Pui cu mazare, friganele, omlete, cafea… Si de fapt, nu prea am voie oua, cafeina sau zahar. Am voie, in schimb, mancare gatita si au inceput sa-mi placa ciorbele si supele… Abia astept sa vad ce mai faci, ca sa ma inspir!

     
    • nesofisticat

      June 13, 2012 at 12:50

      Daca ti se schimba gusturile din motivele la care ma gandesc eu, than I guess congratulations are in order🙂 I’m happy for you🙂 totodata, din cate stiu eu, nu-i o schimbare definitiva

       
  3. Olguta

    June 13, 2012 at 12:54

    Multumesc! E adevarat, schimbarile nu vin de la mine, ci de la “colocatar/a”. Dar ma bucur ca are gusturi mai sanatoase decat mine. Salata verde este la ordinea zilei, indiferent de care gasesc… o prefer pe cea Eisberg, totusi, dar nu-i obligatoriu.

     
  4. Olguta

    June 13, 2012 at 13:09

    Multumim!!

     
  5. Olguta

    June 13, 2012 at 13:17

    Pai cele 40 de saptamani se termina pe 30 decembrie, insa banuiesc eu ca voi naste mai repede, inainte de Craciun. Mi-ar placea sa fie asta primul Craciun cu bebe… Sora mea naste si ea in septembrie… o sa fim multi anul asta!

     
    • nesofisticat

      June 13, 2012 at 13:25

      Cool ! Felicitari multe multe si sa ai o sarcina usoara si-un bebe sanatos! La fel ii doresc si Irinei🙂 hugs 4 all

       
  6. Olguta

    June 13, 2012 at 13:28

    Multumiiiim! Ma gandeam ca o sa ma apuc sa postez retete cu mancare de bebe, cand vom incepe diversificarea… nu ar fi dragut?😀

     

Leave a Reply

 
