RSS

carnati cu legume la tigaie

11 Jun

… sau bomba calorica… sau pseudo cartofi taranesti (cu mai multi carnati decat cartofi). Nu stiu exact ce m-a apucat, dar mi-era pofta rau de o mancare de genul asta. Evident ca am servit-o alaturi de o salata de varza🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 2 carnati semiafumati (am folosit de la Meda)
– 2 carnati pentru gratar (nu mai stiu de la ce producator)
– 1 ardei capia rosu
– 2 cartofi noi
– 1 fir de ceapa verde
– 3 catei de usturoi
– 1 lingurita de cimbru
– (am vrut sa pun si o rosie, dar am uitat)

MOD DE PREPARARE:
– am taiat carnatii in jumatate si i-am crestat
– am curatat cartofii, i-am taiat in jumatate si apoi i-am taiat felii subtiri cam de jumatate de centimetru
– am taiat ceapa mic
– am zdrobit usturoiul cu lama cutitului
– am taiat ardeiul in felii subtiri
– am pus toate ingredientele intr-o tigaie anitaderenta pe care am acoperit-o cu un capac; am lasat mancarea la foc mic cam o jumatate de ora, amestecand din cand in cand; am mai tinut-o apoi descoperita, vreo 2 minute, la foc iute

 
Leave a comment

Posted by on June 11, 2012 in carnati

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
