RSS

dovlecei pane

14 Jun

O leguma de care ne bucuram din plin vara este dovlecelul. Primii dovlecei de anul acesta i-am facut pane si i-am servit cu mujdei de usturoi. Va asigur ca au fost foarte gustosi, dar si foarte simplu de facut.

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. dovlecei
– 3 oua
– 3 linguri faina
– 100 ml. apa minerala
– 1 praf de sare
– ulei pentru prajit
– cas dulce de oaie pentru ornat

MOD DE PREPARARE:
– am spalat dovlecelul, l-am uscat cu un prosop de hartie si l-am taiat in felii subtiri de tot
– am batut bine ouale cu un praf de sare; am adaugat apa minerala; am turnat treptat faina si am batut bine, ca sa nu se formeze cocoloase
– am inmuiat pe rand fiecare felie de dovlecel in compozitia de ou cu faina si le-am prajit la foc mediu spre mic intr-o tigaie cu putin ulei
– am scos bucatile de dovlecel prajite pe o farfurie pe care asezasem un servetel, menit sa absoarba excesul de grasime
– am ras cas peste dovlecel cat acesta era inca fierbinte

 
1 Comment

Posted by on June 14, 2012 in aperitiv, lacto-vegetarian

 

Tags: , ,

One response to “dovlecei pane

Leave a Reply

 
