RSS

chiftele de dovlecei

15 Jun

Dupa dovleceii pane, a venit randul chiftelelor de dovlecei. Realizarea lor este un pic mai migaloasa, dar gustul merita tot efortul suplimentar🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. dovlecei
– 150 gr. cascaval
– 200 gr. cas dulce
– 5 oua
– 11 linguri de pesmet
– 1 legatura de marar
– ulei pentru prajit

MOD DE PREPARARE:
– am spalat dovleceii; i-am dat pe razatoarea fina si i-am lasat la scurs intr-o sita
– am ras casul si cascavalul pe razatoarea fina
– am tocat marunt mararul
– am revenit asupra dovleceilor, pe care i-am presat cu dosul unei linguri, pentru a scurge excesul de suc
– am amestecat oul cu dovleceii, cascavalul si casul ras, mararul tocat marunt si pesmet pana am obtinut o compozitie omogena
– am format chiftelute din aceasta compozitie; le-am tavalit prin pesmet si le-am prajit in baie de ulei la foc mediu
– am scos chiftelutele intr-un vas pe fundul caruia asezasem un servetel de hartie

SERVIRE
Am servit chiftelele cu un sos cu iaurt si usturoi despre care o sa va povestesc maine.

 
4 Comments

Posted by on June 15, 2012 in aperitiv, lacto-vegetarian

 

Tags: ,

4 responses to “chiftele de dovlecei

  1. Olguta

    June 15, 2012 at 13:08

    Ha ha, ce tare!!! Excelent!

     
  2. Olguta

    June 15, 2012 at 14:09

    Arata minunat! Tocmai ce-ti scrisesem un mesaj pe FB in care-ti ziceam ca sunt in plan si la noi, pentru maine. Nu stiu daca l-ai vazut.🙂

     
    • nesofisticat

      June 15, 2012 at 14:12

      N-am apucat inca sa intru pe fb. Acum urma. Foarte tare :))

       

Leave a Reply

 
