RSS

bezea cu mar

17 Jun

Imi ramasesera niste albusuri de ou pe care am decis sa le transform intr-o bezea. Si cum am gasit si un mar ratacit prin camara, am zis sa incerc sa imbunatatesc bezeaua. Ne-a placut mult rezultatul🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 1 mar
– 6 albusuri
– 1 lingurita de scortisoara
– 10 linguri de zahar
– unt pentru tapetat forma

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor; am tapetat un vas fe yena cu unt si 3 linguri de zahar
– am dat marul prin razatoarea fina; i-am adaugat 1 linfura de zahar si 1 lingurita de scortisoara; am amestecat bine si am pus amestecul in vasul de yena; am pus marul in cuptor, la foc mediu
– am batut spuma tare albusul de ou; am incorporat zaharul si am batut din nou pana s-a intarit spuma; am turnat spuma peste mar
– am copt beseaua 1 ora, la foc mic, cu cuptorul intredeschis; am lasat-o sa se raceasca in cuptor
– am rasturnat prajitura pe un platou

 
Leave a comment

Posted by on June 17, 2012 in prajituri

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
