RSS

omleta cu ciuperci si braza topita

18 Jun

Un mic dejun copios nu poate exista fara o omleta. Pentru extra-proteine adaugam si o ciuperca. Pentru aport de vitamine, aducem in farfurie o rosie si un ardei gras. Iar pentru a little guilty pleasure adaugam 2 crenwursti🙂

PRET: 5 lei

INGREDIENTE:
– 2 oua
– 1 ciuperca
– 1 cub de branza topita
– 1 rosie
– 1 ardei
– 2 crenwursti

MOD DE PREPARARE:
– am spart ouale intr-un castron si le-am batut bine cu un praf de sare
– am incins o lingura de ulei intr-o tigaie antiaderenta; am turnat oul in tigaie
– dupa ce s-a rumenit, am intors omleta pe cealalta parte; am pus felii de ciuperca si de branza topita pe jumatate din omleta; am pliat cealalta jumatate peste umplutura
– am intors omleta pe cealalta parte; dupa ce s-a rumenit, am stins focul si am asezat omleta pe farfurie

SERVIRE:
Pentru un mic dejun foaaarte bogat, am adaugat pe farfurie 2 crenwursti, 1 rosie si 1 ardei gras🙂

 
2 Comments

Posted by on June 18, 2012 in breakfast, omleta

 

Tags: , , ,

2 responses to “omleta cu ciuperci si braza topita

  1. Olguta

    June 18, 2012 at 13:14

    Ce bine arata!🙂

     
    • nesofisticat

      June 18, 2012 at 13:18

      Thank you! Sa stii ca branza topita a fost o surpriza tare placuta🙂

       

Leave a Reply

 
