RSS

clatite cu cas

19 Jun

Dupa ce-am facut dovlecei pane zilele trecute mi-a ramas putina compozite de ou cu faina, din care au rezultat cateva clatite. Si cum ne-au placut mult de tot, am repetat experimentul cu clatitele. Am ajuns si la concluzia ca nu-s chiar asa de greu de facut, iar daca ai compozitie putina (pentru 10 clatite sau mai putin) nici nu te plictisesti prajindu-le🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 3 oua
– 3 linguri faina
– 100 ml. apa minerala
– 1 praf de sare
– ulei pentru prajit
– cas dulce de oaie pentru umplutura

MOD DE PREPARARE:
– am batut bine ouale cu un praf de sare; am adaugat apa minerala; am turnat treptat faina si am batut bine, ca sa nu se formeze cocoloase
– am turnat in tigaia unsa cu putin ulei o parte din compozitia de ou cu faina (cam cat sa acopere fundul tigaii intr-un strat subtirel) si am prajit clatita pe ambele parti la foc mediu spre mic
– am scos clatita pe o farfurie si am ras cas peste ea cat era inca fierbinte, ca sa se topeasca, apoi am rulat-o
– am repetat operatiunea pana l-a terminarea compozitiei

 
Leave a comment

Posted by on June 19, 2012 in aperitiv, lacto-vegetarian

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
