RSS

gulas de porc cu galuste de faina

20 Jun

O excursie recenta la Budapesta mi-a deschis apetitul pentru acest tip de mancare. Stiu, stiu, caldura de afara nu prea e compatibila cu carnea de porc si sosurile grase, dar deh, mai are omul si gusturi ciudate… Important e ca (si) acest fel de mancare de face usor de tot, iar raidurile prin restaurantele vecinilor nostri m-au inspirat pentru noi amestecuri de condimente. Rezultatul a fost spectaculos! Mai am de lucrat putin la galuste, dar in rest suntem bine🙂

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. de pulpa de porc
– 4 cepe medii
– 4 ardei grasi verzi
– 1 cutie de rosii in bulion (am folosit Cirio, cutia de 400 ml)
– 1 lingurita de boia dulce
– 1 lingurita de boia iute
– 1 lingurita chimen
– 1 lingurita patrunjel uscat
– 1 lingurita chilly
– 1 lingurita de zahar
– sare & piper dupa gust
– 10-15 linguri de ulei

galustele:
— 2 oua
— 4 linguri faina
— 1 lingura de unt (cam 50 – 75 gr.)

MOD DE PREPARARE:
– am taiat carnea de porc in cuburi marisoare; am rumenit-o in ulei
– am taiat ceapa fidelute si am adaugat-o langa carne
– am taiat ardeiul fidelute si l-am pus langa carne si ceapa; am prajit in continuare pana au inceput sa se rumeneasca
– am adaugat condimentele; rosiile si 250 ml. apa; am acoperit cratita cu un capac si am lasat mancarea sa se gateasca la foc mic
– pentru galuste, am amestecat oul cu unul, apoi am incorporat faina; am pus la fiert apa cu sare, iar cand clocotea, am luat cu lingurita din amestecul de ou cu faina si am pus in apa; s-au format mici galuste, pe care le-am lasat sa fiarba cam 5 minute, apoi le-am scos intr-o sita
– cand mancarea era aproape gata, am adaugat si galustele; am mai tinut mancarea pe foc cam 5 minute

 
Leave a comment

Posted by on June 20, 2012 in mancare cu sos, porc

 

Tags:

Leave a Reply

 
