RSS

tarta cu rosii si dovlecei

21 Jun

M-am inspirat de la Bibi’s Bakes & Co. pentru a obtine aceasta minunata tarta, ideala pentru vara: e suficient de consistenta datorita blatului crocant si totodata suficient de racoroasa si usoara datorita legumelor. Nu mai spun ca e si foarte aromata gratie busuiocului proaspat folosit la condimentarea legumelor! Unde mai pui ca-i si destul de usor de facut… Ce-i drept, sufera un pic (dar doar un pic) la capitolul “prezentare artistica”, dar m-am resemnat cu ideea asta.

PRET: 25 de lei

INGREDIENTE:
blatul
– 350 gr. faina
– 2 plicuri praf de copt
– 100 gr. unt
– 150 gr. smantana

umplutura
— 1 kg. dovlecei
— 1 kg. rosii
— 500 gr. branza feta
— 1 lingurita cimbru uscat
— cateva frunze de busuioc proaspat
— piper dupa gust
— 3 linguri ulei

MOD DE PREPARARE:
– blatul l-am preparat asa cum v-am aratat aici, singura diferenta fiind aceea ca am dublat cantitatile pentru a obtine suficient aluat pentru a acoperi o tava de cuptor clasica; blatul l-am copt 20 de minute cu boabele de fasole pe el; l-am mai lasat alte 10 minute dupa ce am inlaturat boabele de fasole si alte 5 minute dupa ce am pus umplutura
– pentru umplutura am procedat in felul urmator: am spalat dovleceii si rosiile si i-am taiat in felii rotunde, nici prea groase, nici prea subtiri, pe care le-am pus intr-o tava, pe hartie de copt; le-am condimentat si le-am stropit cu putin ulei; le-am copt 45 de minute, la foc mediu
– am scos legumele din cuptor; le-am pus pe blatul tartei folosindu-ma de o paleta gaurita, pentru a nu lua si zeama pe care au lasat-o legumele in tava; am presarat si branza rasa si am mai tinut tarta in cuptor 5 minute, cat sa se topeasca putin branza

 
2 Comments

Posted by on June 21, 2012 in lacto-vegetarian, tarta

 

Tags: , ,

2 responses to “tarta cu rosii si dovlecei

  1. Olguta

    June 21, 2012 at 13:11

    Foarte dragut si cred ca foarte gustos! Imi place cum arata…

     
    • nesofisticat

      June 21, 2012 at 13:22

      A fost foarte gustos, intr-adevar🙂 Multumesc mult ca mi-ai dat ideea!

       

Leave a Reply

 
