RSS

chiftele de ciuperci

22 Jun

In cinstea faptului ca we love mushrooms si cu ocazia traversarii etapei “Chiftele”, am decis sa imbin cele doua elemente. Au rezultat niste chiftele de ciuperci foarte gustoase, care s-au potrivit perfect cu un sos de branza.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
chiftelele
– 450 gr. ciuperci champignon
– 50 gr. ceapa (o ceapa medie)
– 5 catei de usturoi
– 150 gr. cascaval
– 4 oua
– 11 linguri de pesmet
– cimbru & marar & piper & sare dupa gust
– ulei pentru prajit

sosul
— 150 gr. smantana
— 20 gr. unt
— 250 ml. lapte
— 3 cuburi de branza topita
— 2 linguri faina
— 2 galbenusuri de ou
— cateva fire de marar

MOD DE PREPARARE:
– am amestecat in robotul de bucatarie toate ingredientele pentru chiftele; din pasta rezultata am format mingiute pe care le-am tavalit prin pesmet
– am prajit chiftelele in ulei, la foc mediu, cam 5 minute, pana au devenit aurii; am scos chiftelele pe un servetel de hartie
– pentru sos, am pus la incalzit intr-un vas antiaderent: smantana, untul, laptele si branza topita
– am amestecat galbenusurile cu faina si le-am incorporat in sos, cu grija sa nu se formeze cocoloase; am lasat sosul sa dea cateva clcocote, pana a inceput sa se ingroase
– am stins focul si am adaugat mararul

 
Leave a comment

Posted by on June 22, 2012 in ciuperci, lacto-vegetarian

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
