RSS

am mancat in deplasare: restaurant paprika – budapesta

23 Jun

Asa cum va ziceam zilele trecute, de curand am fost intr-o mini-vacanta la Budapesta. Una dintre mese am servit-o la restaurantul Paprika, un loc laudat de multa lume pentru mancarea gustoasa, portiile generoase si preturile decente. Ne-a placut mult si mancarea si servirea si atmosfera. Cu siguranta mai trecem pe acolo si data viitoare cand mergem la Budapesta! Iata ce-am mancat acolo:
La aperitiv am servit ceva ce se cheama “crispy duckbreast with raspberry dressing and baby letuce”. A costat 1.600 huf (aproximativ 24 de lei). Mie mi-a placut foarte mult si m-a surprins in mod extrem de placut influenta pe care a avut-o sucul de portocala asupra pieptului de rata.
Ca supa, am avut de ales intre o supa de gulas cu taitei de casa si o supa-crema dulce, din zmeura. Pana la urma, am ales gulasul. A fost o alegere foarte bunađŸ™‚ mixul de condimente a dat supei un gust atat de placut incat chiar si cei mai mofturosi meseni au mancat, ignorand faptul ca bucatile de carne din supa erau de vita. Portia a costat 1.100 huf (cam 17 lei), iar din vasul in care ne-a fost servita la masa am umplut doua castronele de supa.

 

 

 

 

 

 

 

Urmatorul fel s-a numit “paprika plate”. Era un platou pentru doua persoane care a cuprins trei tipuri de friptura si trei garnituri. A costat 5.600 huf (cam 85 de lei) si cred cu sinceritate ca ar fi fost nevoie de cel putin 3 persoane infometate ca sa-l poata termina. Cele trei tipuri de carne au fost: friptura de porc, un soi de gordon bleu din piept de curcan si o pulpa de gasca la cuptor. Alaturi le-au stat o portie de orez, una de cartofi taranesti si una de varza rosie calita. Mie mi-a placut cel mai mult paneul din curcan si varza rosie calita.

 

 

 

 

 

 

 

Ca salata, ne-am comandat o salata de varza acra. Pot sa va spun, fara nici un fel de exagerare, ca a fost cea mai buna varza acra pe care-am mancat-o vreodata. Ca si textura, se asemana cu varza proaspata, cruda, iar la gust m-a surprins aroma de chimen. Portia de salata de varza a costat 450 huf (cam 7 lei) si sunt foarte incantata de investitia facuta.

And last, but not least, desertul, of course. Evident ca nu puteam alege altceva decat traditionalul desert unguresc numit somloi galuska. Practic, e ca un pandispan insiropat, amestecat cu budinca de vanilie si cu nuca si stafide, scaldat in sos de ciocolata si ornat cu frisca. A costat 800 huf (cam 13 lei) si a fost destul de gustos.

 
Leave a comment

Posted by on June 23, 2012 in locuri unde am mancat

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
