RSS

tarta cu mozzarella si rosii

27 Jun

Probabil ca v-ati dat deja seama ca zilele acestea tartele ocupa un loc fruntas in meniul nostru. Cel mai recent am incercat o tarta usoara si racoroasa, foarte potrivita pentru zilele calde de vara. Vedetele acestei retete sunt mozzarella, rosiile si busuiocul – all tha good stuff, cu alte cuvinte🙂

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
blatul:
– 175 gr. faina
– 50 gr. unt
– 75 gr. smantana
– 1 plic praf de copt

umplutura:
– 250 gr. mozzarella
– 250 gr. rosii
– cateva frunze de busuioc proaspat

MOD DE PREPARARE:
– am preparat aluatul pentru tarta asa cum v-am aratat aici
– dupa ce aluatul a petrecut 20 de minute in cuptor, am indepartat fasolea si hartia de copt pe care statea si am pus pe tarta un strat de bucatele de mozzarella, un strat de felii de rosii, al doilea strat de branza si am ornat cu busuioc
– am mai lasat tarta la cuptor pentru inca 10 minute

 
4 Comments

Posted by on June 27, 2012 in lacto-vegetarian, tarta

 

Tags: , ,

4 responses to “tarta cu mozzarella si rosii

  1. Olguta

    June 27, 2012 at 12:45

    Daaaa!! Ce-mi place cum arata! Zici ca-i pizza, fara un milion de calorii…

     
    • nesofisticat

      June 27, 2012 at 12:55

      buna comparatie! si buna, buna de tot tarta… sa stii ca a inceput sa ne placa mai mult decat pizza🙂

       
  2. Olguta

    June 27, 2012 at 16:12

    Posibilitatile de toppinguri sunt nelimitate, exact ca la pizza… insa cu branza nu dai gres niciodata!😀

     
    • nesofisticat

      June 27, 2012 at 16:15

      True, true… Cat de curand, o sa incerc sa fac si ceva dulce cu blatul asta. I’ll let you know🙂

       

Leave a Reply

 
