RSS

omleta cu mozzarella

28 Jun

Din experienta retetei de ieri am invatat ca rosiile si busuiocul sunt prieteni buni de tot. Mozzarella cand e un pic topita este really yumm, iar despre oua, stiti deja ca se numara printre alimentele mele preferate. Prin urmare, mi-am zis ca un mic dejun care sa reuneasca in farfurie cele patru ingrediente trebuie sa fie un adevarat festin. Am avut dreptate🙂

PRET: 5 lei

INGREDIENTE:
– 2 oua
– 2 felii de mozzarella
– 1 rosie
– 2 frunze de busuioc

MOD DE PREPARARE:
– am spart ouale intr-un castron si le-am batut bine cu un praf de sare
– am incins o lingura de ulei intr-o tigaie antiaderenta; am turnat oul in tigaie
– dupa ce s-a rumenit, am intors omleta pe cealalta parte; am pus bucati de mozzarella pe jumatate din omleta; am pliat cealalta jumatate peste umplutura
– am intors omleta pe cealalta parte; dupa ce s-a rumenit, am stins focul si am asezat omleta pe farfurie, langa rosia taiata felii si ornata cu busuioc

 
Leave a comment

Posted by on June 28, 2012 in breakfast, omleta

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
