RSS

briose cu visine

01 Jul

Nu mai facusem de multa vreme briose, asa ca am zis ca-i cazul sa iau masuri! Ca de obicei, treaba a fost gata in doi timpi si trei miscari. Nu mai incercasem aceasta reteta pana acum, dar ne-a placut mult. In plus, am avut si cateva visine la dispozitie, pentru extra-aroma🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 350 gr. visine
– 6 oua
– 6 linguri de zahar
– 6 linguri de faina
– 6 linguri de ulei
– 2 fiole esenta de vanilie (de la Dr. Oetker)
– 1 plic de praf de copt

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am scos samburii din visine, am incins cuptorul si am pus hartie pentru briose in tava de briose
– am amestecat intr-un castron ouale, zaharul si vanilia; am adaugat uleiul si am amestecat din nou; am incorporat faina si praful de copt
– am turnat aluatul in formele de briose; am tavalit visinele prin putina faina, apoi am pus cate doua visine in fiecare briosa
– am copt briosele 30 de minute la foc mediu

 
2 Comments

Posted by on July 1, 2012 in briose

 

Tags:

2 responses to “briose cu visine

  1. Olguta

    July 1, 2012 at 17:02

    Parca le știu de undeva! :)) excelente au fost! Multumim!

     
    • nesofisticat

      July 1, 2012 at 19:10

      :)) cu placere! Ma bucur ca v-au placut🙂

       

Leave a Reply

 
