RSS

nou in bucataria mea: dispozitiv pentru scos samburii de visine

02 Jul

Sunt foarte incantata de cea mai recenta achizitie din bucataria mea: este un dispozitiv pentru scos samburii de visine si cirese, care imi va face viata mult mai usoara. Povestea pe scurt este ca visinele conservate sunt ingredientul-cheie pentru multe din prajiturile noastre preferate. Din cauza ca pana acum ma chinuiam mult sa scot samburii de visine, nici nu puneam prea multe la borcan. Rezulta ca nici prajituri nu faceam asa de multe cat mi-as fi dorit… Dar acum, problema s-a rezolvat cu acest dispozitiv🙂 Este foarte simplu de folosit si m-a ajutat sa scot samburii de la 3 kg. de visine in mai putin de 30 de minute🙂 Daca va plac prajiturile cu visine va recomand cu caldura sa achizitionati si voi un asemenea dispozitiv.

PRET: 69.01 lei

DE UNDE CUMPAR:
Am cumparat dispozitivul de la magazinul Kitchen Shop din Baneasa. Este disponibil si online, aici.

 
1 Comment

Posted by on July 2, 2012 in kitchen tools

 

Tags: ,

One response to “nou in bucataria mea: dispozitiv pentru scos samburii de visine

Leave a Reply

 
