RSS

snitel parizian din piept de pui

05 Jul

Tocmai mi-am dat seama ca daca faci snitele dintr-un singur piept de pui dureaza atat de putin incat nici nu-ti dai seama cand ai terminat de prajit ultima bucatica🙂 Din motive necunoscute mie, obisnuiam sa fac snitele din 2-3-4 piepti de pui odata. Prin urmare, ajungeam sa imbatranesc langa tigaie prajindu-le si rezulta ca faceam snitele foarte rar (desi ne plac mult, mult de tot). De cand am descoperit ca un piept de pui este suficient pentru a face snitele pentru 2 persoane, poate chiar 3, daca vorbim de persoane mai putin infometate, m-am apucat sa fac snitele mult mai des!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cam de 500 gr.)
– 3 oua
– faina & pesmet pentru crusta
– ulei pentru prajit

MOD DE PREPARARE:
– am taiat pieptul de pui in felii subtiri
– am spart ouale intr-un castronel si le-am batut cu un praf de sare si 3 linguri de apa rece
– am pregatit snitelele tavalindu-le prin: ou-faina-ou-pesmet
– am prajit snitelele in ulei, la foc mediu
– am sos snitelele pe un prosop de hartie, care a absorbit excesul de ulei

SERVIRE:
De aceasta data am mancat snitelele alaturi de o portie de pilaf sarbesc si (asa cum va povesteam ieri) o salata de rosii (careia n-am apucat sa-i facem poza)

 
Leave a comment

Posted by on July 5, 2012 in pui

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
