RSS

coaste marinate la grill

06 Jul

Sa nu credeti ca o sa-mi fac un obicei cu aceste non-retete, dar adevarul e ca am fost foarte ocupata zilele astea si nu prea am avut timp sa stau prin bucatarie. Prin urmare, am apelat la variante rapide de mancare. Dupa frigarui, am descoperit la Angst si niste coaste marinate de porc. Au fost foarte gustoase. Mi s-au parut nici prea scumpe si au fost gata mai repede decat frigaruile.

PRET: 7 lei

INGREDIENTE:
– coaste de porc marinate (le-am cumparat de la raionul de carne din Angst)

MOD DE PREPARARE:
– am incins bine de tot tigaia-grill; am fript coastele pe ambele parti

SERVIRE:
Am facut repede de tot si o budinca de dovlecei, ca garnitura la coaste. Dar despre asta o sa va povestesc maine!

 
2 Comments

Posted by on July 6, 2012 in porc

 

Tags: ,

2 responses to “coaste marinate la grill

  1. Olguta

    July 6, 2012 at 14:51

    Suuuuuper!

     
    • nesofisticat

      July 6, 2012 at 15:06

      Am cam luat-o pe scurtatura, ce-i drept, dar a meritat😀

       

Leave a Reply

 
