RSS

mini-piftie de pui – dukan diet

08 Feb

Asa cum ati aflat deja, noua ne plac foarte mult pipotele. Era mai greu acum, in perioada regimului sa ne bucuram de o portie mare de pipote cu ceapa, asa ca am improvizat. Si cum nu stii niciodata unde te duce improvizatia, nu mica mi-a fost mirarea cand am ajuns la… piftie. Si mai uimita am fost cand mi-am dat seama ce usor se face (nu mai facusem niciodata piftie pana acum) si mai ales, cat de gustos a fost!

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg de pipote de pui (as fi folosit de curcan, dar nu am gasit)
– 1 kg de tacamuri de pui
– 2 capatani de usturoi
– 3 plicuri de gelatina (30 de gr.)
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am pus pipotele si tacamurile de pui la fiert in foarte putina apa (doar cat sa le acopere); cand a dat in clocot, am schimbat apa si am repetat operatiunea inca de doua ori
– am pus apoi pipotele si tacamurile in oala sub presiune cu 2 litri de apa si putina sare; le-am fiert timp de 1 ora din momentul in care a inceput oala “sa fluiere”
– dupa ce au fiert, am strecurat carnea si am pastrat 1,5 litri de supa; am separat pipotele de tacamuri si apoi am asezat cate o pipota in fiecare lacas al tavii de briose
– am preparat gelatina conform instructiunilor de pe ambalaj si am turnat-o peste supa pe care am pastrat-o
– am curatat usturoiul si l-am zdrobit peste supa in care adaugasem gelatina; am potrivit de sare si piper, iar poi am strecurat zeama; am turnat supa cu gelatina in tava de briose peste pipote si am lasat-o peste noapte in frigider sa se inchege

SERVIRE:
Au rezultat 24 de mini-piftioare care aratau super-simpatic si pe care le-am mancat cu mare placere; pe langa ele au mai rezultat si 2 castronele cu piftioare mijlocii, deoarece nu mai aveam inca o tava de briose. Ca sa scot mini-piftioarele din tava am folosit o spatula de silicon, cu ajutorul careia am desprins gelatina de pe peretii formei de briosa. Data viitoare o sa incerc sa pun piftioarele in hartie pentru briose, sa vad ce rezulta.

 
4 Comments

Posted by on February 8, 2012 in dukan diet, pui

 

Tags: , ,

4 responses to “mini-piftie de pui – dukan diet

  1. Cris

    February 8, 2012 at 16:39

    Si eu tin aceasta dieta, sunt tare binevenite aceste retete. O sa ma uit zilnic.

     
    • ioana

      February 8, 2012 at 23:02

      Imi face mare placere sa aud asta! Voi incerca sa postez retete cat mai simple si cat mai gustoase 🙂

       
  2. Cris

    February 8, 2012 at 16:39

    ati trecut de atac banuiesc, ca am vazut ceva legume. cum merge cu kg?

     
    • ioana

      February 8, 2012 at 23:04

      Pai inca nu a trecut o saptamana de cand am inceput etapa a doua a regimuli. Pana acum am dat jos 5 kg si as vrea sa mai dau jos tot atatea.

       

Leave a comment